AhLaN WasaHlaN

AzharY WebloG

online

00:00:00

~~~~~~~~~~~~~

~~~~~~~~~~~~~
tempat jurnalis
berkumpul
Jemput lerr komen
Laman Top Malaysia dan Undi laman ini !!!
.
.
Qahafi's juRnaL komen
naMa@nick

email@web

caTit(senyuman)

PermainaN SilanG
PermainaN SilanG




Jemput Lerrr Main.. saja Jer untuk syok-syok

.

JuRNaL LepaS

Saturday, December 28, 2002

[Catatan Pertama]

Ehem..ehem..Assalamualaikum.. nak mula camna taktau.. ishk nak cerita apa nih tang ni.. orang dok tulis macam2 cerita.. cerita diri laa..cerita keluarga laa.. cerita zaman muda laa.. cerita sejarah laa.. cerita pengalaman laa.. cerita nii cerita tuu,.. abih aku nak cerita apa plak.. habih tajuk dah laa.
Laa nii kita cerita cerita laa noo.. alaaa cerita dalam vcd tuu.. vcd mana .. vcd Rusia tuu.. oppsss.. silap .. apo plak rusia ishk tak baik laa plak .. saja curi skrip Aku Kaya.. abih camna laa ni.. nak cerita apa nihh.. lekaih aaa.. habaq lekaih nak cerita pasai apa.. kita pi jalan2 belah Sinai nuuu mau ka?.. nak pi ngan sapa?.. alaaa rehlah banyak ..ikut jaa mana2 pun.. tambang sama jaa.. tapi aku pi dah dulu.. letih ooo nak naik jabal Musa tu..hang kira hang letih .. yang Nabi Musa dulu tak letih.. naik sampai ataih nuu.. nak beribadat..tapi fulus tak berapa cukup laa nak pi.. LE140 tu banyak ooo.
Macam ni lah.. hang ada dengaq kes baru? kes apa? tak tau pun.. apolaa ada mata tapi tak nampak apa yang dicari.. biar tak nampak apa yang dicari asalkan jangan pekak.. sampai tak dengar apa orang kata.. biar pekak asalkan hidup tak sunyi sepi... biar hidup sunyi sepi asalkan saya nampak ................ ......... ...... .... ... .. .
Gedebak!!! jatuh katil.. aduih.. laaa mimpi rupanya patut merapu ajer..hehe